_DSC9211-2.Mobilen

Ett dagsverk

I dag blev det över fem timmar med traktaterna på stan. Så underbart! Inte så många samtal då många är upptagna med påsken. Påsken...tänk det var då Jesus slutförde sitt uppdrag och banade den sista delen av vägen åt oss till Gud! 

På väg hem kom jag att stå intill en reslig soldat. Jag gick fram till honom och frågade "om det var dags". Det visade sig att han var en troende, en kristen. Jag fick berätta kortfattat där vid övergångsstället om det profetiska ordet, om Ryssland och Sverige. 

Vill man läsa om Anton Johansson, Birger Claesson är det bara att Googla på de namnen och mitt namn så kommer de bloggarna upp här. De ursprungliga texterna är från 2014 och framåt.

Guds rika välsignelse alla läsare! Vi står inte rådlösa. Guds ord är som en lykta, ett ljus på vår stig.

 

Kommentera gärna:

Senaste inläggen

Senaste kommentarer

  • Elena » I den Helige Andes tjänst!:  ”Ja, heliga anden behöver oss som redskap ”

  • Thommy » Det finns tre himlar:  ”Hej Mikael Falkenberg, Jag vet inte vad som hänt dig utifrån det du beskriver m..”

  • Mikael Falkenberg » Det finns tre himlar:  ”Hej! Jag gav Gud nästan 8 år av mitt liv och det gav mig absolut ingenting av vä..”

  • Claes Mård » Traktatmissionen!:  ”Ibland är det så att vår Herre tvingar oss till stillhet inte för att vi ska ge ..”

  • mats51 olsson » Traktatmissionen!:  ”Shalom. Blev själv sjuk av statiner. Gammal i förtid. Ont i leder. Onaturligt tr..”

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln